برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

گیربکس حلزونی چینی

گیربکس حلزونی چینی

گیربکس حلزونی چینی یکی از پرمصرف‌ترین گیربکس‌های حلزونی موجود در بازار گروه صنعتی است که در تیپ‌ها و انواع مختلف قدرت‌ها در دسترس بوده و نیاز تمامی مصارف و مشاغل موردنظر خود را برآورده می‌سازد. اگر بخواهیم به مهم‌ترین مزیت‌های گیربکس حلزونی چینی به‌صورت خلاصه اشاره‌کنیم می‌توانیم به موارد مانند ابعاد کوچک گیربکس حلزونی چینی راندمان و توان بالای گیربکس حلزونی و همچنین نصب آسان و بدون دردسر گیربکس حلزونی اشاره‌کنیم. از گیربکس حلزونی می‌توانیم به‌عنوان جایگزین برای مبدل‌های سرعت مانند تسمه قرقره جعبه‌دنده و یا زنجیر که دارای مکانیسم سنتی‌تری بوده و همچنین حجم زیادی دارند استفاده نماییم.

انتخاب گیربکس حلزونی چینی مناسب مصرف

گیربکس حلزونی درزمینه های متفاوتی تحت فعالیت قرار می‌گیرد. بهتر است هنگام انتخاب گیربکس موردنظر خود یک گیربکس حلزونی چینی را انتخاب کنید که ضریب کارایی در آن موردنظر شما باشد. در واقعاً وظیفه ضریب کارایی این است که با توجه به آن ما بتوانیم که گیربکس حلزونی مناسب فعالیت خود انتخاب نماییم. در هنگام خرید یک گیربکس حلزونی بهتر است به نکاتی توجه نمایید تا بتوانید یک گیربکس حلزونی چینی مناسب انتخاب نمایید:
•    زمان خرید گیربکس حلزونی به دمای محیط موردنظر خود توجه ویژه داشته باشید و همچنین شرایط محیط مانند رطوبت، میزان برودت هوا و همچنین گردوغبار را به‌خوبی آنالیز کرده و در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید.
•    زمانی که می‌خواهید یک گیربکس حلزونی انتخاب کنید حتماً به ماشینی که قرار است گیربکس برای آن فعالیت نماید توجه داشته باشید که با توجه به نوع ماشین به انتخاب گیربکس حلزونی چینی بپردازید.
•    انتقال قدرت بین موتور و گیربکس که دارای ابعاد مختلفی است و دارای رابطه‌ی مستقیم موازی و غیره است و توجه به موضوع انتقال قدرت بین موتور و گیربکس در هنگام خرید گیربکس حلزونی چینی ضروری است.
•    از دیگر مواردی که در هنگام خرید و انتخاب گیربکس حلزونی چینی باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشیم مقدار بار شعاعی و همچنین آرایش محورها در گیربکس است.

مزایای استفاده از گیربکس حلزونی چینی

از مهم‌ترین مزیت‌های گیربکس حلزونی چینی این مورد است که این گیربکس‌ها به‌راحتی قابل کوپل بر روی الکتروموتورهای فلنچ دار هستند و ازآنجایی‌که ورودی فلنچ استاندارد است این کار به‌آسانی انجام می‌گردد. ازآنجایی‌که در گیربکس حلزونی مکانیزم پیچ حلزونی در نظر گرفته‌شده است و هیچ حلزونی به‌صورت مداوم و بدون وقفه با چرخ حلزونی در تماس می‌باشد و راه‌اندازی گیربکس حلزونی چینی بسیار نرم و بدون صدا و بدون لرزش است. در گیربکس حلزونی قابلیت عدم برگشت‌پذیری وجود دارد و از همین جهت این دستگاه برای قرار گرفتن بر روی تجهیزاتی که دارای گشتاور خنثی می‌باشند گزینه بسیار معقول و مناسبی است. انواع مختلف گیربکس حلزونی در ابعاد و سایزهای مختلف ارائه می‌شود و این باعث شده تا بتواند مصارف زیاد و مشاغل فراوانی را تحت پوشش کاربرد خود قرار دهد. گیربکس حلزونی این قابلیت را دارد که با استفاده از واسطه مناسب به‌راحتی ترکیب گردد.

معایب استفاده از گیربکس حلزونی چینی

درعین‌حال که گیربکس حلزونی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد اما این دستگاه معایبی نیز دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:
تقریباً می‌توان گفت که مهم‌ترین عیب گیربکس حلزونی مصرفی بودن این نوع گیربکس است. از دیگر معایب موجود در گیربکس حلزونی چینی کم بودن توان ارائه‌شده توسط گیربکس است که نهایتاً ۱۱ کیلووات ارائه می‌گردد. یکی دیگر از معایب موجود در گیربکس حلزونی لقی و شلی زیادی که میان دنده‌های این نوع گیربکس وجود دارد گزارش‌شده است.

کاربرد گیربکس حلزونی چینی

گیربکس حلزونی چینی با توجه به راندمان بالا و همچنین ساختار و طراحی منحصربه‌فرد خود برای مصارف و مشاغل فراوانی و همچنین صنایع گوناگون مورداستفاده قرار می‌گیرد که ما در زیر به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:
•    استفاده از گیربکس حلزونی چینی در بالابر ساختمانی
•    استفاده در ماشین نانوایی
•    استفاده در صنایع ساخت کاشی و سرامیک
•    استفاده از گیربکس حلزونی چینی در صنایع بسته‌بندی و شیشه پرکنی
•    استفاده در صنایع غذایی و بهداشتی
•    گیربکس حلزونی چینی در میکسر ها و آسیاب‌ها
•    و بسیاری موارد دیگر

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *