برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

بلوئر ساید چنل پالما PALMA

بلوئر ساید چنل پالما PALMA

فروش بلوئر ساید چنل پالما PALMA

شرکت پالما PALMA یکی از شرکت های معروف چینی تولید کننده انواع ساید چنل ، پمپ هواده ، بلوئر ساید چنل ، پمپ وکیوم ، توربو بلوئر و … می باشد. شرکت پالما PALMA انواع پمپ های وکیوم و هواده را تولید کرده و کیفیت محصولات تولیدی در سطح بالایی قرار دارد. شرکت پالما PALMA دارای استانداردهای ISO 14001 EURPE, ISO 9001: 2008 بوده و محصولات تولیدی آن مشابه محصولات اروپایی می باشد.

محصولات این شرکت بسیار در ایران و همچنین در آسیا طرفدار داشته و در اکثر صنایع پرورش ماهی و آبزیان و همچنین در صنایع مختلف نظیر فولاد ، پالایشگاه ، پتروشیمی ، نفت و … کاربرد دارد. جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

نمایندگی رسمی فروش بلوئر ساید چنل پالما PALMA

شرکت طاهران صنعت کوشا نمایندگی رسمی فروش انواع بلوئر ساید چنل پالما بوده و همچنین در زمینه مشاوره، تامین، فروش انواع پمپ و تجهیزات هواده و دیفیوزر با فشار و توان خروجی متنوع فعالیت دارد. بلوئر ساید چنل پالما PALMA ارائه شده توسط گروه صناکو دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب بوده و در اسرع وقت خدمت مشتریان محترم ارسال می گردد. صنایع مختلف نظیر: صنایع اسیدسازی، صنایع آرد، تصفیه آب و فاضلاب و … جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت می توانند با کارشناسان شرکت صناکو تماس حاصل نمایند.

برندهای تولید کننده بلوئر ساید چنل side channel blowers

  1. پمپ هواده رونتای RONTAI
  2. ساید چنل گرینکو GREENCO
  3. بلوئر ساید چنل استریم STREAM
  4. بلوئر پالما PALMA
  5. ساید چنل SPC
  6. پمپ هواده FPZ
  7. ساید چنل زیمنس SIEMENS
  8. بلوئر هو هسینگ HO HSING
  9. پمپ دمنده شوفو SHOWFOU
  10. ساید چنل بوش BUSCH
  11. بلوتک
  12. کالمو

شرکت طاهران صنعت کوشا نمایندگی فروش برندهای ذکر شده را دارد. مشتریان محترم جهت دریافت مشاوره تخصصی و استعلام قیمت لطفا با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایند. جهت دریافت کاتالوگ بلوئر ساید چنل لطفا کلیک کنید.

ساید چنل چیست و چگونه کار می کند؟

صنایع مختلف نظیر پرورش ماهی و میگو و آبزیان ، کاشی و سرامیک ، فولاد ، نفت و … جهت انجام فرآیند های خود به فشار و دبی مشخصی از سیال (هوا ، گاز) نیاز دارند. تجهیزی که عملیات هوادهی و مکش سیال را صورت می دهد ساید چنل یا پمپ هواده یا بلوئر می نامند. این نام ها همگی دارای یک معنی می باشند. در این دستگاه نیروی محرکه توسط الکتروموتور به پروانه داده شده و پروانه با چرخش خود سیال را مکش و فشرده و از سمت دیگر به بیرون هدایت می کند. شافت واسط بین موتور و پروانه بوده و بر روی بلبرینگ می غلتد. بر اثر غلتش حرارت تولید می شود. از پره های روی هوزینگ برای انتقال حرارت با محیظ استفاده می شود.

انواع ساید چنل پالما

  • ساید چنل PALMA تک مرحله ای
  • پمپ هواده پالما
  • بلوئر ساید چنل پالما به صورت هفت الی ده پروانه به صورت سفارشی
  • پمپ وکیوم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *