الکتروژن یا موتوژن ؟

الکتروژن یا موتوژن ؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از مراجعان به سایت پاسارگاد صنعت دارند این است که الکتروموتور الکتروژن بهتر است یا الکتروموتور موتوژن؟ قیمت الکتروژن بهتر است یا موتوژن؟ آیا موتوژن و الکتروژن یک کارخانه است؟ آیا پاسخگویی برای ضمانت در الکتروموتور الکتروژن بهتر است یا الکتروموتور موتوژن؟ کدام کارخانه در تبریز است؟

ویژگی های فنی تولیدات الکتروموتور الکتروژن

  • پوسته الکتروموتور که شبیه به الکتروموتور زیمنس دارد این روزها صنعتگران زیادی به دنبال آن هستند
  • الکتروموتور الکتروژن با تولید الکتروموتور در بازکن 
  •  موتور کولری الکتروژن نیز با کیفیت بالا و خازن قطع کن که بر روی آن نصب شده است، در بین تمامی برند ها طرفدار پیدا کرده است.
  •  الکتروموتور سه فاز از 0.06 کیلووات تا 18.5 کیلووات با پوسته آلومینیومی در دورهای 1000 ، 1400 و 3000 دور
  • الکتروموتور چدنی از توان 22 تا 45 کیلووات 1400 دور با پوسته چدن تولید می کند.

آیا بهتر از الکتروموتور الکتروژن بخرید یا موتوژن از جنبه های مختلف؟

تفاوت الکتروموتور موتوژن

سیاست قیمت‌ گذاری موتوژن توسط مدیران و نمایندگان این شرکت پایه‌ گذاری می‌شود و لیست قیمت موتوژن تقریباً در تمامی ایران یکسان است. اگر به دنبال قیمت مناسب هستید، پیشنهاد گروه پاسارگاد صنعت برای الکتروموتورهای سه فاز پوسته آلومینیوم تا 18.5 کیلووات 1450 و 3000 دور ، استفاده از هر دو برند است و برای موتورهای پوسته چدن و تک فاز ها استفاده از الکتروموتور موتوژن توصیه می شود. در صورتی که میخواهید از اینورتر استفاده کنید، خرید الکتروموتور موتوژن توصیه می شود.

کاتالوگ و دیتاشیت الکتروژن و موتوژن

کاتالوگ الکتروموتور موتوژن در بین سایر برند ها در ایران بسیار کامل بوده و تقریباً تمام جزئیات مربوط به الکتروموتور را دارا است. در این راستا گروه پاسارگاد صنعت کاتالوگ کامل محصولات موتوژن و الکتروژن را در بخش بانک کاتالوگ قرار داده و علاوه بر این، برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت دیتاشیت موتوژن و دیتاشیت الکتروژن با تمام جزئیات، ابعاد و اندازه‌ ها و دیتیل کامل مشخصات نموده است. در ذیل هر کالا و در تب پرونجاهای مرتبط برای هر کالا، می‌توانید دیتاشیت موتوژن و الکتروژن را دانلود نمایید.

اما به طور کلی موتوژن و الکتروژن با جایگاه ویژه ای که در تولید الکتروموتور برای سالهای زیاد در ایران دارند، همواره مورد تایید کارشناسان فروش الکتروموتور بوده و موتورهای بسیار با کیفیتی تولید می کنند. برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش سایت پاسارگاد صنعت در تماس باشید.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *