برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

بلوئر ساید چنل FPZ

بلوئر ساید چنل FPZ

فروش بلوئر ساید چنل ایتالیایی FPZ اف پی زد ایتالیا

شرکت FPZ اف پی زد یکی از شرکت های معروف و معتبر ایتالیایی تولید کننده انواع ساید چنل ، بلوئر هوادهی ، بلوئر ساید چنل ، توربو بلوئر ، پمپ وکیوم می باشد. شرکت انواع محصولات با استفاده از بالاترین استانداردهای دنیا و کیفیت قطعات عالی تولید و در سطح جهانی به تمام کشورها عرضه می نماید.

 

شرکت FPZ دارای استانداردهای ISO 14001 EURPE, ISO 9001: 2008, CE, TUV, ROHS بوده و محصولات تولیدی آن از با کیفیت ترین محصولات اروپایی می باشد. تجهیزات تولیدی اف پی زد دارای برچسب انرژی سبز بوده که به معنای دوستدار محیط می باشد. قسمت های الکتریکی و مکانیکی به کار رفته در این دستگاه از بهترین و با کیفیت ترین نوع می باشد. این شرکت دارای تعداد زیادی نمایندگی در حدود 80 نماینده در سطح جهان دارد.

 

نمایندگی فروش رسمی بلوئر ساید چنل FPZ

شرکت طاهران صنعت کوشا نمایندگی رسمی فروش و تعمیرات انواع ساید چنل FPZ با فشار و توان خروجی متنوع بوده و همچنین انواع تجهیزات مورد نیاز صنایع پرورش ماهی و میگو و صنایع پتروشیمی و پالایشگاه و … فعالیت دارد. بلوئر FPZ ارائه شده توسط گروه صناکو دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب بوده و در اسرع وقت خدمت مشتریان محترم ارسال می گردد. صنایع مختلف نظیر: صنایع اسیدسازی، صنایع آرد، تصفیه آب و فاضلاب و … جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت می توانند با کارشناسان شرکت صناکو تماس حاصل نمایند.

 

برندهای تولید کننده بلوئر ساید چنل side channel blowers

  1. پمپ هواده رونتای RONTAI
  2. ساید چنل گرینکو GREENCO
  3. بلوئر ساید چنل استریم STREAM
  4. بلوئر پالما PALMA
  5. ساید چنل SPC
  6. پمپ هواده FPZ
  7. ساید چنل زیمنس SIEMENS
  8. بلوئر هو هسینگ HO HSING
  9. پمپ دمنده شوفو SHOWFOU
  10. ساید چنل بوش BUSCH
  11. بلوتک
  12. کالمو

شرکت طاهران صنعت کوشا نمایندگی فروش برندهای ذکر شده را دارد. مشتریان محترم جهت دریافت مشاوره تخصصی و استعلام قیمت لطفا با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایند. جهت دریافت کاتالوگ بلوئر ساید چنل FPZ اف پی زد لطفا روی لینک زیر کلیک نمایید.

کاتالوگ بلوئر ساید چنل FPZ اف پی زد ایتالیا

ساید چنل چیست و چگونه کار می کند؟

ساید چنل پمپ هواده بوده و به صورت جابجایی مثبت عمل می کند. در این دستگاه که دارای یک لوله ورودی و یک لوله خروجی به ابعاد 1 الی 4 اینج بوده هوا توسط چرخش پروانه با داخل مکش شده و بعد از فشرده شدن و افزایش فشار از خروجی لوله به بیرون رانده می گردد. هر چقدر تعداد پروانه های داخل هوزینگ بیشتر باشد پمپ می تواند فشار بالایی را تولید کند. بنابراین برای استخرهای با عمق بالا استفاده از مدل دو پروانه بسیار مناسب می باشد. بلبرینگ ها بکار رفته باید دارای کیفیت و لقی مناسب بوده تا به موتور و پروانه و شافت آسیب نزند.

برق مورد نیاز برای استارت موتور می تواند به صورت تک فاز یا سه فاز باشد. در صورت بروز مشکل در هنگام نصب و راه اندازی لطفا با شرکت طاهران صنعت کوشا تماس گرفته شود. این بلوئر به دلیل عدم تماس پره نیاز به روانکاری نداشته و بنابراین هوا خروجی بدون هیچ ذره روغن می باشد. طبق قوانین مکانیک سیالات عمل مکش طبق توربولانت صورت گرفته و از طرف دیگر سیال دمیده می گردد. با توجه این توضیحات از این دستگاه برای مصارف سیستم هایی که نیاز به باد دارند می توان استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *