برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

دیتاشیت الکتروژن چیست؟

دیتاشیت الکتروژن چیست؟

بسیاری از کارشناسان و مدیران فنی در کارخانه‌ ها به دنبال دیتاشیت با کیفیت و دقیق از الکتروموتور و دیگر کالاهای صنعتی هستند.

تکنو سعدی با افتخار اولین شرکتی است که دیتاشیت با کیفیت الکتروموتور الکتروژن و گیربکس‌ های کتابی و هلیکال را تولید نموده و در سایت بارگذاری کرده است.

در دیتاشیت الکتروژن میتوان اطلاعات کامل یک الکتروموتور نظیر ابعاد و اندازه، توان ورودی و دور خروجی و بسیاری مشخصات فنی مهم را دریافت نمایید.

معرفی شرکت الکتروژن

شرکت الکتروژن به‌ عنوان یکی از بهترین برندهای تولید الکتروموتور ایرانی به شمار می­رود. کارخانه الکتروژن در احمدآباد مستوفی تهران واقع‌ شده است و رنج وسیعی از الکتروموتور و پمپ آب را تولید می کند.

انواع الکتروموتور تک فاز ، الکتروموتور سه فاز، پمپ آب خانگی، کفکش و موتور کولر در کارخانه الکتروژن تولید می­شود.

دیتا شیت الکتروژن چیست؟

هر الکتروموتور دارای مشخصات فنی و ظاهری منحصر به‌ فرد است که عموماً بر اساس استاندارد Nema که یک استاندارد جهانی به شمار می­رود، محاسبه و تولید می‌شود.

کاتالوگ شرکت‌ های تولیدکننده الکتروموتور عموماً به‌ صورت کلی مشخصات را درج کرده است و تکنو سعدی با استفاده از همین مشخصات توانسته دیتاشیت الکتروژن را تولید و بر روی هر یک از محصولات در قسمت فایل‌های مرتبط بارگذاری نماید.

همان‌طور که در تصویر زیر نمایش داده‌ شده است، دیتاشیت الکتروژن دارای سه بخش اصلی اطلاعات کلی، اطلاعات فنی و ابعاد و اندازه است.

در اطلاعات کلی مشخصاتی نظیر جنس فریم، درجه حفاظت، تعداد قطب‌ها، ولتاژ و فرکانس درج‌ شده است. سایز فریم، دور خروجی، توان ورودی، راندمان، جریان نامی و گشتاور راه‌ اندازی را نیز در بخش اطلاعات فنی میتوانید دریافت نمایید.

دیتاشیت ابعاد و اندازه الکتروژن نیز در بخش سوم آمده است که برای انواع الکتروموتور پایه‌ دار، فلنچ بزرگ، فلنچ کوچک و پایه فلنچ به تفکیک میتوانید ابعاد را مشاهده بفرمایید.

دیتا شیت الکتروژن

دیتاشیت الکتروژن چقدر دقیق است؟

با توجه به اینکه مشخصات کالای تولید شده توسط شرکت‌ های داخلی ممکن است دچار تغییراتی شود، همواره مشخصات دیتاشیت الکتروژن را با کارشناسان فروش گروه تکنو سعدی چک بفرمایید تا دچار مشکل نشوید. اما به‌ صورت کلی خصوصیات مربوط به ابعاد و اندازه‌ ها صحیح بوده و نیازی به بررسی مجدد ندارد.

استفاده همکاران تکنو سعدی از دیتا شیت

استفاده از دیتاشیت الکتروژن توسط همکاران شرکت تکنو سعدی منعی ندارد و با ذکر منبع می‌توانند از این دیتاشیت ها در سایت خود استفاده نمایند. بدیهی است نظرات ارزشمند همکاران باعث خواهد شد که تغییرات مؤثری در بهبود کیفیت دیتاشیت الکتروژن حاصل شود.

بهترین سایت برای خرید الکتروژن

الکتروموتور الکتروژن باسیاستی که در پیش‌گرفته است، حجم وسیعی از انواع الکتروموتور و پمپ را تولید می‌کند. در این مسیر موتور کولری الکتروژن یکی از پرطرفدارترین انواع کالا در بین نمایندگی‌های الکتروژن است.

تکنو سعدی با حذف واسطه‌ها، می‌توان الکتروموتور موتوژن و الکتروژن را زیر قیمت عمومی بازار به مصرف‌کننده نهایی عرضه کند و قیمت فروش خود را تضمین نماید.

لذا امروزه تکنو سعدی به‌عنوان بهترین سایت فروش الکتروموتور موتوژن و الکتروژن به شمار رفته و با مشخصات فنی صحیح و پیگیری مسئولانه پاسخگوی نیاز مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *