برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

راهنمای انتخاب پمپ آب

راهنمای انتخاب پمپ آب

شرکت تکنو سعدی شهرت قدیمی خود را به عنوان یکی از شرکت های محاسباتی فن آوری پمپاژ ایران بدست آورده است و به طور گسترده ای برای عملکرد با صرفه در انرژی شناخته شده است .فروش برند های پمپ آب با رعایت استانداردهای جهانی و الزام نمایندگی ها برای تامین قطعات و انواع ضمانت نامه ها باعث افزایش اعتماد مشتریان در سراسر کشور شده است. شرکت صنعت کار با فعالیت گسترده در سالیان دراز در صنعت پمپ و کار با سیستم های تامین آب از راه دور، سیستم های خود را برآورده می کند که تمام معیارها را برای بهینه بودن هزینه، قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری به ارمغان می آورد.

چرا به پمپ آب نیاز دارید؟

پمپ آب یک دستگاه مفید برای انواع کارهای مسکونی، تجاری و کشاورزی است. پمپ آب ایده آل برای:
تامین فشار آب ساختمان – سیستم تصفیه آب – سیستم فاضلاب – تخلیه آب از زیرزمین – استخر، حوضچه یا حوض آب را تخلیه و پر کنید. – دفع مناطق کم آب و رطوبت. – اهداف آبیاری برای آبیاری کشاورزی یا چمن. – توزیع کود و آفت کش ها.
تعریف پمپ آب گریز از مرکز
یک پمپ آب سانتریفیوژ از یک پروانه چرخشی برای انتقال آب به پمپ استفاده می کند و جریان تخلیه را تحت فشار قرار می دهد. تمام مایعات را می توان با پمپ آب سانتریفیوژ، حتی مایع با ویسکوزیته کم، پمپ نمود. این پمپها با مایعات و جریانهای بالا کار می کنند.

توجه

پمپ را خریداری نکنید تا نیازهای دقیق خود را برای جریان و فشار آب تعیین کنید. بسیاری از مردم هر ساله مقدار زیادی پول را از دست می دهند؛ زیرا آنها قبل از طراحی سیستم آبیاری خود، یک پمپ را خریدند، سپس نوع یا اندازه مناسب نبود. یک پمپ آب باید برای نیاز دقیق فشار و جریان سیستم آبیاری شما اندازه بگیرد. بسیاری از مردم می پرسند: “پمپ آب چند اسب نیاز دارم؟” ! پمپ ها توسط اسب بخار انتخاب نمی شوند. شما نیاز به پمپ دارید که مقادیر درست و نسبت جریان آب و فشار آب را تولید می کند. بنابراین ابتدا سیستم آبیاری و یا تامین فشار ساختمان خود را طراحی کنید، پمپ دوم را خریداری کنید! برای انتخاب دقیق پمپ آب اینجا را کلیک کنید

تامین فشار آب

الگوهای مصرف برای استفاده آب بسیار متغیر هستند از یک صنعت به دیگری. بعضی از صنایع از مقدار زیادی آب استفاده می کنند. در حالی که برخی از صنایع نیاز به پر کردن مخازن بزرگ را دارند و بعضی دیگر به دنبال تامین فشار لازم برای ساختمان هایی با ارتفاع بیش از 6 متر هستند که بیشتر مصارف کشور از این دسته است . باش توجه به فشار پایین آب شهر تمامی ساختمان ها ملزم به استفاده از سیستم پمپ هستند که در ایران استفاده از پمپ به دو صورت انجام می شوند که اولی همراه با منبع تحت فشار است و دیگری همراه با ست کنترل . این سیستم به خوبی توسعه یافته است و پمپ می تواند فشار ثابت و جریان سازگار در سراسر زنجیره تامین را تضمین کند. با استفاده از ابزارهای پیشرفته اندازه گیری و کنترل، کیفیت آب اندازه گیری و کنترل می شود. این نوع پمپ آب معمولا برای مصارف کاربردی آب آشامیدنی استفاده می شود.

چگونه پمپ مناسب را برای نیازهایم انتخاب کنم؟

هنگام خرید یک پمپ آب موارد مختلفی برای بررسی وجود دارد. تمام پمپ های آب در ظرفیت تخلیه (لیتر بر دقیقه)، قدرت مکش عمودی و حداکثر نقطه ارتفاع اندازه گیری می شوند.همچنین اندازه خروجی و ورودی پمپ برای نصب مد نظر می باشد.
ظرفیت تخلیه لیتر بر دقیقه سرعت جریان از منبع به نقطه تخلیه (آخرین نقطه مصرف)، اندازه گیری می شود. این قدرت را برای حرکت سریع آب فراهم می کند.
مکش عمودی فاصله ای عمودی از آب منبع به پمپ است.
حداکثر ارتفاع سر ارتفاع کل از منبع آب به مقصد یا نقطه مصرف است. این باعث می شود که قدرت حرکت آب بیش از حد فاصله داشته باشد.

چه برندی از پمپ آب قابل اعتماد تر است ؟

انتخاب برند اساسی ترین موضوع خرید پمپ آب می باشد .
شرکت تکنو سعدی در این رابطه قسمت هایی برای مشتریان تنظیم کرده تا مشتریان عزیز بتوانند آشنایی کاملی نسبت به برند های پمپ آب بدست آورند و بتوانند انتخاب خوبی داشته باشند . از این رو در این قسمت نیز توضیح مختصری خواهیم داد .
از نظر فروش پمپ آب بالاترین و پر فروش ترین پمپ مختص به برند پنتاکس است . این برند به دلیل قدمت طولانی که در ایران دارد بسیار بین نصابان و فروشندگان جا افتاده است اما به دلیل اینکه در سالیان اخیر پمپ های تقلبی پنتاکس روانه بازار شده اند روند فروش این پمپ با دقت بیشتری پیگیری می شود . شرکت ما به عنوان نماینده مجاز پمپ آب پنتاکیس ایتالیا را روانه بازار می کند . لازم به ذکر است که این پمپ آب با برند پنتاکس دارای ضمانت نامه اصلی توسط خود شرکت است و خدمات و تامین قطعات پمپ پنتاکس توسط شرکت صورت می گیرد .

پمپ پنتاکس

پمپ لوارا

پمپ ابارا

پمپ استریم

پمپ آب شوفاژ

سیستم تصفیه آب

تصفیه آب یک سیستمی است که در بسیاری از اشکال و توابع مختلف کاربرد دارد. ،شرکت ما مجموعه ای کامل از محصولات برای پمپ های تخصصی داریم. اگر به دنبال راه هایی برای از بین برنده برای خورندگی مانند آب نمک یا آب خالص بالا هستید، ما سیستم قابل اطمینان تر داریم. این موضوع می تواند با استفاده از دو فیلتر مخصوص و مقرون به صرفه باشد. از طریق این سیستم می توانید آب را به صورت موثر مصرف کنید.
این مدل پمپ آب قابل استفاده به صورت روش های مختلفی است :
فیلتر کردن
تعویض شارژ
غشاء
جداسازی الکترولیتی (EDI)
تبخیر (آب تمیز)
– مواد افزودنی شیمیایی
– بازیافت آب
تمام پمپ های آب را می توان با یک پمپ تغذیه شیمیایی ترکیب کرد تا اجازه مصرف شیمیایی دقیق در قبل و یا در طی فرآیند ایجاد شود. این پمپ ها برای فرایند مبتنی بر آب از کارهای بدون نقص متمایز است. حتی هنگام استفاده با سیال با خوردگی و یا محیطی که نیاز به بیش از حد طبیعی است. برای فرآیند اسمز معکوس که از فیلتراسیون غشایی استفاده می کند. پمپ های چند مرحله ای برای رسیدگی به مشکلات فشار بالا (60 بار) ایده آل هستند و از تیتانیوم مقاوم در برابر آب شور است. برای آب کم فشار. فیلتراسیون غشایی برای تصفیه آب با خلوص بالا برای تولید دارویی، ال سی دی و نیمه هادی مناسب است. برای جلوگیری از لنفوسیت های مضر، آب آشامیدنی با استفاده از دی اکسید کلر ساخته شده است. انواع پمپ ها می توانند با یک سیستم اندازه گیری و کنترل عرضه شوند که می تواند پارامترهای شیمیایی آب را اندازه گیری و کنترل کند.

فاضلاب

نمونه پمپ ها برای تصفیه فاضلاب به دقت طراحی شده است تا پوشش های مختلف فاضلاب را با ذرات ارگانیک پوشش دهد. و جامد به طور موثر توسط پمپ و یا سیستم پمپ خود، که می تواند در یک محل خشک و مرطوب نصب شده است، مدیریت شود. سیستم شامل:
فاضلاب
زهکشی
فاضلاب
توزیع فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *