برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

کاربرد گیربکس دو طرف فلنج یا شافت

کاربرد گیربکس دو طرف فلنج یا شافت

به دلیل انعطاف پذیری و استفاده گسترده از این نوع گیربکس، بهتر است به مواردی اشاره کنیم که این گیربکس کارایی ندارد. در مواردی که نیازمند سرعت بالای شفت موتور و گشتاور نسبتا کم باشد، گیربکس دو طرفه کاربردی نخواهد داشت. از جمله می توان به فن یا پمپ اشاره کرد. در این موارد سرعت چرخش شفت موتور مهم‌ ترین عامل برای کارایی است.

و برعکس در مواردی که نیازمند خروجی بالا و حداکثر کارایی موتور یا کاهش صدا و یا کنترل دقیق سرعت و گشتاور باشد، می توان از موتور گیربکس دو طرفه استفاده نمود.

در یک گیربکس صنعتی، انتقال انرژی مکانیکی در محدوده یک محفظه صورت می گیرد. سرعت، گشتاور و سایر مشخصات یک گیربکس ممکن است برای استفاده بهتر از انرژی دریافتی تغییر کند. با کاربرهای بسیار زیاد این گیربکس ها می توان آن ها را در دستگاه های بسیاری یافت. گشتاور و سرعت این ماشین ها ممکن است با کاهش سرعت چرخش افزایش یابد.

در هر مرحله از انتخاب گیربکس دو طرفه مهندسان تیم ما با شما همکاری خواهند کرد تا راه حل بهینه موتور را بیابید. همچنین تمام تولید کنندگان گیربکس های صنعتی نکات مورد نیاز برای خرید گیربکس دو طرفه را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا در نحوه انتخاب درست آن ها را یاری نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *