الکتروموتور تک فاز چیست؟

الکتروموتور تک فاز چیست؟

الکتروموتورتک فاز در صنایع مختلف کاربرد دارد و در صنایع کوچک بسیار پر کاربرد است. الکتروموتور تک فاز میتواند تک خازن یا دو خازن باشد. که الکتروموتور دو خازن را رله ای می نامند. در سایت تکنو سعدی انواع برند های الکتروموتور تک فاز به فروش می رسد از جمله الکتروموتور تک فاز چینی ،الکتروموتور NJM ، الکتروموتور RMP ،الکتروموتورگوانگلو که عموما پوسته آلومینوم هستند و الکتروموتور تک فاز موتوژن و الکتروموتور تک فاز الکتروژن.

بدیهی است که در بین تمامی برند های موجود در بازار الکتروموتور موتوژن با توجه به سابقه درخشان در ساخت الکتروموتور صنعتی، میتواند به عنوان بهترین الکتروموتور تکفاز صنعتی در ایران به شمار آید.

شرکت الکتروموتور موتوژن سال هاست که سابقه درخشانی در ساخت الکتروموتور تکفاز و سه فاز دارد و اخیراً حتی به ساخت الکتروموتور ضد انفجار دست زده که در نوع خود برای یک ایرانی غرور آفرین است. سالهاست که الکتروموتور ضد انفجار در ایران تنها با برند های اروپایی شناخته شده است.

الکتروموتور تکفاز موتوژن در دو نوع رله ای و دوخازن تولید می شود. موتوژن تکفاز رله ای برای استفاده هایی مناسب است که گشتاور راه اندازی بالایی نیاز ندارد اما دو خازن برای استفاده با دستگاه هایی نظیر گیربکس صنعتی که گشتاور راه اندازی بالایی را طلب میکند مناسب است.

در بین الکتروموتور تک فاز شرکت الکتروژن تنها الکتروموتور 2.2کیلو وات را تولید می کند و الکتروموتور موتوژن تا 2.2 کیلووات موتور تک فاز تک خازن و دو خازن را تولید می کند.

در بین الکتروموتور چینی الکتروموتور ارسم گوانگلو تک فاز پوسته آلومنیوم تولید می کند و الکتروموتورNJM و الکتروموتورRMP الکتروموتور تک فاز پوسته چدن را تولید می نماید . الکتروموتور تک فاز میتواند B3 یا پایه دارB5 یا فلنچ دار و یا B35 پایه و فلنچ باشد.

عموما از الکتروموتور تک فاز در صنایع کوچک و دستگاه سازی ها استفاده می شود ، به عنوان مثال دستگاه خمیر گیر نانوایی که عموما دارای برق تک فاز هستند از الکتروموتور تک فاز استفاده می کنند، یا دستگاه همزن در صنایع کوچک که با گیربکس از الکتروموتور تک فاز استفاده می کنند.

در بازار  الکتروموتور تک فاز تا 4کیلووات موجود است البته الکتروموتور 4 کیلووات تک فاز عموما تا 3.6 کیلووات توان دارد و به الکتروموتور 5.5 اسب تک فاز نیز مشهور هستند ولی توان واقعی این الکتروموتور 3.6 کیلووات است و در برند های چینی مشاهده می شود.

الکتروموتور تک فاز کاجلی نیز جز الکتروموتور های معرف تک فاز و سه فاز در ایران است، سایت تکنو سعدی به عنوان عرضه کننده الکتروموتور کاجلی در ایران این الکتروموتور را در تمامی توان های تکفاز و سه فاز عرضه می کند.

باید توجه داشت که با توجه به کیفیت خوب برند کایجیلی، ممکن است برندهای تقلبی به عنوان جایگزین در بازار عرضه گردد. لذا خرید از فروشگاه معتبر اینترنتی تکنو سعدی میتواند یکی از مزیت های این سایت به شمار آید.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *