کارایی گیربکس در صنعت آب و فاضلاب

کارایی گیربکس در صنعت آب و فاضلاب

گیربکس آب و فاضلاب (گیربکس هوادهی یا گیربکس تیکنر)

در تصفیه خانه های آب و فاضلاب به منظور دستیابی به فرآیند ایده آل هوادهی و نیز عمل هرچه بهترتصفیه آب و فاضلاب توسط باکتری های هوازی از تجهیزات خاص  استفاده می شود.عمل تصفیه هوازی یکی از راههای کم هزینه و متعارف در تصفیه خانه ها به شمار می رود.

به همین منظور از تجهیزات هوادهی مخصوص استفاده می شود,هواده های مورد استفاده در تصفیه خانه ها دارای یک گیربکس منحصر به فرد بوده که عمل اکسیژن رسانی به آب یا فاضلاب را به خوبی انجام می دهد.هدف از استفاده این نوع گیربکس ها اختلاط و به عبارت دیگر عمل هم زدن آب یا فاضلاب استخرهای هوادهی و اکسیژن رسانی بیشتر می باشد. اصولا انجام این روش با سرعتی آرام و مداوم انجام می گردد.

در تصفیه خانه های آب و فاضلاب به طور معمول و استاندارد  از گیربکس های خورشیدی نصب شده بر روی الکتروموتور ها و به صورت شافت مستقیم استفاده می شود.

مزیت های فوق العاده گبربکس های خورشیدی به شرح زیر می باشد:

1.راندمان بسیاربالا

2.تحمل شوک های ناشی از فشار نیروهای محوری و شعاعی

3.سخت کاربودن

4.صدای پایین حین کارکرد

5.عمرمفید بالا

6.تعمیرات و نگهداری آسان

7.سهولت در نصب

8.لقی بسیارپایین

9.مصرف بهینه انرژی (برق و…)

تعمیر گیربکس های آب وفاضلاب
گیربکس های آب و فاضلاب باید به صورت منظم سرویس شوند لذا با این حال پس از مدتی دچار مشکل شده و نیاز به سرویس دارند.در این راستا مجموعه تکنو سعدی با کادری مجرب و حرفه ای گیربکس های آب  و فاضلاب را تعمیر و به چرخه صنعت باز می گرداند.

در سایت پاسارگاد صنعت انواع الکتروموتور ایرانی ، الکتروموتور چینی و الکتروموتور خارجی ، گیربکس ، بالابر برقی و پمپ به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *