آشنایی با الکتروموتور برند جمکو

آشنایی با الکتروموتور برند جمکو

شرکت جمکو (ماشین های الکتریکی جوین) از سال 1369 در شهرستان سبزوار با رویکرد وابسته نبودن صنایع داخلی به کشورهای دیگر در زمینه طراحی و ساخت ماشین های الکتریکی گوناگون شروع به کار کرده است.

شرکت جمکو بخاطر دارا بودن نیروهای متخصص ، فنی و با تجربه ی خود و همچنین با دارا بودن تجهیزات و ماشین آلات مخصوص توان طراحی ، تولید ، تست و تعمیر انواع الکتروموتور و ژنراتور را در ایران دارا می باشد.

محصولات شرکت ماشین های الکتریکی جوین با برند جمکو دارای کیفیت بالا که می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند را به بازار مصرف عرضه می کند،

این تولیدات شامل الکتروموتور سه فاز صنعتی از 15 کیلووات تا 10 مگاوات طبق استانداردهای روز دنیا است و تمامی تست های لازم مطابق با استانداردهای معتبر جهانی وتجهیزات پیشرفته صورت می گیرد.

توان تولیدات شرکت الکتروموتور جمکو در سال بیشتر از 1200 مگاوات که معادل 12680 دستگاه شامل انواع گوناگونی از جمله الکتروموتور و ژنراتور است.

رسالت شرکت جمکو ساخت محصولاتی برتر و باکیفیت در سطح کشور و خاورمیانه می باشد. استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت با همراه داشتن آزمایشگاه هایی با تجهیزات بروز و تست در تمام مراحل فرآیند تولید و به کار بردن کادر آموزش دیده و فنی خود گواهی بر حضور موفق جمکو در بازار مصرف می باشد.

محصولات شرکت جمکو

  1. الکتروموتور جمکو ولتاژ ضعیف
  2. الکتروموتور جمکو ولتاژ متوسط
  3. الکتروموتور جمکو ولتاژ بالا
  4. الکتروموتور جمکو با راندمان بالا
  5. الکتروموتور جمکو با گشتاور بالا

ویژگی های الکتروموتور های شرکت جمکو

  1. توانایی استفاده به صورت شبانه روزی
  2. توانایی کار کردن در شرایط سخت
  3. دارا بودن تنوع های  زیاد در توان های مختلف
  4. دارا بودن کیفیت بالا
  5. دارا بودن ضریب اطمینان بالا
  6. قیمت مناسب

صنایع مورد استفاده از الکتروموتور جمکو

  • صنایع سیمان
  • صنایع فولاد
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع کاشی و سرامیک
  • صنایع ذوب فلزات
  • صنایع خودروسازی
  • صانیع نیرو گاهی

کاربرد های الکتروموتور های شرکت جمکو

  1. استفاده در نوار نقاله ها
  2. استفاده در همزن ها
  3. استفاده در رولینگ ها
  4. استفاده در جرثقیل ها
  5. استفاده در تابلو های گردان
  6. استفاده در صنایع مختلف که بالا توضیح داده شد

تعمیر و بررسی الکتروموتور جمکو

الکتروموتور جمکو اگر طبق زمان بندی مشخص و منظم بررسی گردد و در کار های سخت و سنگین استفاده نگردد خیلی کم دچار استهلاک می گردد.

با این وجود الکتروموتور جمکو مانند تمامی الکتروموتور های بازار بعد از گذشت دوره ی زمانی ای نیاز به تعمیر و بررسی خواهد داشت اما همانطور که می دانید لازمه تعمیر هر قطعه مکانیکی و الکتریکی از جمله الکتروموتور ها وجود داشتن و دارا بودن قطعات و تجهیزات مورد نیاز است که با وجود داشتن قطعات الکتروموتور های جمکو می توان از الکتروموتور های تولیدی این شرکت به صورت سال های متوالی و طولانی استفاده کرد.

و در آخر می توان نتیجه گرفت که الکتروموتور جمکو با دارا بودن ویژگی های مختلف و ارزنده که قابل رقابت با محصولات تولیدی سایر کشور ها است می تواند محصولات این شرکت نیاز های شما را برطرف سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *